S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

 

AKTUALITY

arr3Vánoční týdenní slevy 2017VÁNOČNÍ TÝDENNÍ SLEVY 2017 pro všechny věrné fanoušky DUMEKO.cz  Milé zákaznice, milí...

 

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 63,00 Kč
skladem
Vaše cena 609,00 Kč
skladem

»
PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILEK OD PŘEPRAVCE

Všechny zásilky odcházející z našeho skladu v rámci ČR jsou zpravidla doručovány během 24 hodin (následující pracovní den) v době od 8.00 – 18.00. O víkendech a ve dnech státního volna se zásilky neodesílají ani nedoručují.

Doručující řidič přepravní společnosti Vám zásilku doručí na adresu uvedenou ve Vaší objednávce v poli „DODACÍ ADRESA“. Je pravděpodobné, že se s Vámi řidič spojí a oznámí Vám přibližný čas doručení. Z tohoto důvodu Vás žádáme v objednávce o Vaše telefonní číslo. Doporučujeme Vám, abyste si zásilku nechali doručit např. do zaměstnání nebo do místa, kde se zdržujete většinou během pracovního dne. Pokud nebudete řidičem zastiženi, naleznete ve schránce „avízo o doručení zásilky“, na kterém najdete informaci, kdy Vám bude zásilka doručována znovu.

Necháváte-li si Vaše zboží zasílat na dobírku, budete platit vždy řidiči, který Vám Vaši zásilku doveze. Částka, kterou zaplatíte se nikdy nebude lišit od částky, kterou naleznete ve Vašem potvrzujícím emailu. Vždy tedy dopředu víte kolik peněz přesně zaplatíte.

Při převzetí zásilky je vždy nutné zkontrolovat, že obal i všechny pečetě (štítek, lepící pásky) jsou neporušeny. Pokud zásilka jeví jakékoliv známky poškození (např. pomačkaná krabice, protržená páska, eventuelně přelepená páskou průhlednou, atd.), máte možnost zásilku odmítnout a tu nepřevzít. V tomto případě se zásilka vrací zpět odesílateli. Pokud se rozhodnete poškozenou zásilku převzít, vždy ji převezměte s "VÝHRADOU"a tuto výhradu vepište do doručujícího protokolu řidiče, kde můžete rovněž uvést i rozsah poškození. Při Vaší případné reklamaci tak nevzniknou žádné další pochybnosti.

Zajímá Vás, jak co nejlépe přebrat zásilku od přepravce? Mrkněte k nám na náš BLOG. Více se o tomto tématu dočtete ZDE.