Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 
 
 
 
Jsme i na Facebooku

Oblíbené produkty


»
Časté otázky k dopravě zboží

 

Kam si můžu nechat svoji zásilku poslat?

  1. Na Vaši soukromou adresu domů či do práce.
  2. Na kterékoli z více než 2000 výdejních míst po celé ČR - mnohá z nich jsou otevřená i ve večerních hodinách a některá dokonce (např. výdejní místa Geis Point na vybraných čerpacích stanicích) jsou Vám k dispozici nonstop.

Které dopravce využíváte?

  1. Na Vaši soukromou adresu dopraví balíček společnost GEIS.
  2. Výdejní místa využíváme od společností Geis PointZásilkovna.czUloženka.cz a DPD Pickup (v rámci služby Uloženka). Celkem si můžete vybrat z více než 2000 výdejních míst.

Kolik za dopravu zaplatím?

  • Při hodnotě Vaší objednávky nad 800,-Kč včetně DPH a platbě předem na náš účet budete mít dopravu zcela zdarma.
  • Ostatní objednávky doručíme na Vaši adresu za 90,-Kčdo výdejních míst za 55,-Kč.

Připlácím něco za doručení na dobírku?

  • Ano, za doručení Vaší objednávky na dobírku je poplatek 25,-Kč.

Kdy budu mít doručení zcela zdarma?

  • Když objednáte za více než 800,-Kč a svoji objednávku uhradíte předem na náš účet.

Jak dlouho trvá bankovní převod?

  • Náš e-shop má účet ve FIO Bance - máte-li rovněž FIO Banku, převod proběhne ten samý den, zpravidla i v řádu několika minut.
  • I některé jiné banky převádějí peníze v průběhu toho samého dne, většinou však platby dorazí druhý den po Vaší úhradě.

Kdy zboží odesíláte?

  • Jelikož se snažíme mít všechno zboží skutečně skladem, jsme díky tomu schopni připravit Vaši zásilku k odeslání v den přijetí objednávky.
  • Rozhodující pak jsou 2 věci:
    • Platby na dobírku můžeme ihned odeslat, při platbě předem na náš účet odesíláme zásilku až po připsání vaší platby na náš účet.
    • S jistotou jsou k odeslání vždy připraveny objednávky přijaté do 10:00 dopoledne.
    • Objednávky přijaté po 10. hodině dopolední se rovněž snažíme rychle připravit k odeslání. A také se nám to většinou daří :-). V průběhu odpoledne jsou však zásilky přebírány dopravní společností, a tak se může stát, že to někdy prostě nestihneme ... 

Kdy můžu zásilku očekávat?

  • Na Vaši adresu či do výdejních míst Geis Point přepraví dopravce GEIS Vaši zásilku zpravidla druhý den po převzetí zásilky od našeho e-shopu.
  • Do ostatních výdejních míst trvá doprava zpravidla o 1-2 dny déle.

Jak těžkou zásilku přepravíte?

  • Jsme schopni Vám zaslat až 50 kg balík, a to na Vaši adresu.
  • Jednotlivá výdejní místa mají svá omezení hmotnosti zásilek
  • DŮLEŽITÉ - pokud se budete snažit odhadnout hmotnost své objednávky, počítejte s tím, že někdy až 2 kg "přibalíme" v podobě krabice a nezbytných vycpávek.

Budu během přepravy zásilky průběžně informován?

  • Ano. U všech dopravců proto vyplňujeme do dodacích adres i Váš telefon a e-mail.
  • První zprávu dostanete od nás v okamžiku, kdy máme Vaši zásilku připravenou k předání dopravci. V tomto e-mailu zasíláme i fakturu (snažíme se chovat šetrně, proto faktury zasíláme pouze elktronicky, v balíku je již nedajdete).
  • Následnou zprávu obdržíte od svého vybraného dopravce po převzetí zásilky od nás.
  • V případě dopravy službou GEIS na Vaši adresu pak budete v den doručení informováni (pravděpodobně SMS) o přibližném časovém rozpětí doručení zásilky.
  • Necháte-li si zásilku poslat do výdejního místa, dopravce Vám zašle zprávu v okamžiku uložení zásilky na výdejním místě. Součástí zprávy by měly být i kontaktní údaje Vámi zvoleného výdejního místa a otevírací doba.
  • Na vyzvednutí zásilky pak máte zpravidla 7 dnů.

 

Kompletní přehled přepravní podmínek najdete v CENÍKU dopravy.